Ticketverkoop

Ticketverkoop

Wat moet je weten:

  • Koop een C-mine pas en geniet van 3 euro korting per voorstelling. Een C-mine pas koop je op voorhand en is geldig voor één jaar. Bij het bestellen van tickets kan je de korting bekomen door de unieke code op je C-mine pas online in te voeren.
  • Koop een ticket online via de agenda, ofwel aan de balie.
  • Meer info: tickets@genk.be of bel C-mine bezoekersonthaal: 089 65 44 90
  • Reeds aangekochte tickets worden niet geruild of terugbetaald.

FAQ ticketverkoop

 

Q: Wordt er rekening gehouden met social distancing in de zaal?

A: Ja, voorlopig wel nog. We volgen de maatregelen op de voet op. Lees alle maatregelen die C-mine neemt tegen de verspreiding van het coronavirus.

Q: Waarom moet ik een nieuwe C-mine pas kopen?

A: Een C-mine pas blijft slechts 1 jaar geldig. Wanneer je pas vervallen is, dien je een nieuwe te kopen.

Q: Kan ik nog mijn plaats kiezen?

A: Soms wel, soms niet. Dit is afhankelijk van voorstelling tot voorstelling. Bij een aantal voorstellingen reserveer je een vrije zitplaats. Bij andere voorstellingen kan je wel je plaats kiezen.

Q: Wat moet ik doen als ik op een specifieke plaats in de zaal moet/wil zitten?

A: Indien je een geldige medische reden hebt (geen trappen kunnen doen, slecht gehoor, knieproblemen,…)  kan de medewerker van de ticketcontrole je een plaats aan de zijkant voorzien. De verantwoordelijke aan de onthaalbalie kan je ook een specifieke rij aan de voor- of achterkant van de zaal bieden. Gelieve hiervoor op voorhand even contact op te nemen met het bezoekersonthaal: 089 65 44 90

Q: Waarom zijn sommige voorstellingen nu al uitverkocht?

A: Een aantal voorstellingen zijn uitgestelde voorstellingen uit het vorige seizoen. Vaak zijn deze voorstellingen omwille van de beperkte capaciteit nu al uitverkocht.

Q: Ik ben een rolstoelgebruiker en wil een ticket kopen.

A: We voorzien speciale plaatsen in de zaal voor rolstoelgebruikers. De begeleider krijgt een vrijkaart na vertoon van een geldige begeleiderspas. Gelieve via e-mail contact op te nemen met tickets@genk.be.

Q: Ik heb nog geen C-mine pas. Hoe kan ik er één bestellen?

A: Je kan hier een C-mine pas bestellen. Het is niet meer mogelijk om je C-mine pas samen met je tickets te bestellen. De bedoeling is dat je de C-mine pas op voorhand koopt. Wanneer je nadien tickets koopt voor een voorstelling krijg je de mogelijkheid om de unieke code op je pas in te geven en geniet je van het prijsvoordeel. 

Q: Ik heb reeds een C-mine pas, waar vind ik mijn unieke code?

A: Bij aankoop van je C-mine pas kreeg je een e-mail van afzender: ‘C-mine - tickets@c-mine.be‘ met als onderwerp ‘Je reservatie bij C-mine - Print je tickets’.

Deze e-mail bevat een link: ‘download je e-tickets als pdf’. Via deze link kan je de pdf van je C-mine pas downloaden. Controleer eerst of je C-mine pas nog geldig is. De geldigheidsdatum staat op de pdf. Onder de QR-code staat een unieke code. Met deze code kan je tickets aan kortingsprijs bestellen. 

Q: Hoe bestel ik tickets met mijn C-mine pas code?

A: Ga naar C-mine.be/agenda en klik op ‘koop tickets’. Selecteer je ticket aan C-mine pas tarief en geef je code in ter validatie.

Q: Ik heb een tegoedbon/theatercheque. Waar vind ik de waardeboncode van mijn tegoedbon/theatercheque?

A: Bij je bestelling of bij het omzetten van je tickets in een tegoedbon kreeg je een e-mail van afzender: ‘C-mine - tickets@c-mine.be‘ met als onderwerp ‘Je reservatie bij C-mine cultuurcentrum - Print je tickets’.

Deze e-mail bevat een link: ‘download je e-tickets als pdf’. Via deze link kan je de pdf van je tegoedbon/theatercheque downloaden. Op deze pdf onder de QR-code vind je de waardeboncode. Je vindt eveneens de geldigheidsdatum op de pdf.

faq3
 

Q: Waar moet ik de waardebon code van mijn tegoedbon/theatercheque ingeven?

A: Ga naar C-mine.be/agenda en klik op ‘koop tickets’. Selecteer het aantal tickets en klik op ‘volgende’. Controleer je bestelling in je winkelmand en klik op ‘volgende’. In dit scherm kies je bij 'Betaling en levering' voor je methode naar keuze. Klik op ‘Gebruik waardebon’ en geef je code in.

faq4

Q: Kan mijn tegoedbon/theatercheque verlengd worden?

A: De geldigheidsduur van je tegoedbon/theatercheque is omwille van de uitzonderlijke situatie met betrekking tot het coronavirus automatisch verlengd met één jaar. Hij blijft dus twee jaar geldig. Indien je bon toch nog komt te vervallen, wend je tot de balie. Mits een goede reden kan een verlenging bekeken worden.

Q: Ik heb nog veel tegoedbonnen/theatercheque, hoe weet ik of hier nog waarde op staat?

A: Indien je al een deel van je tegoedbon hebt opgebruikt en je wil weten welk het resterende bedrag op de bon is, dan kan je dat opvragen via mail aan tickets@genk.be . Gelieve je waardebonnummer op te geven in de mail.