Ticketverkoop

Ticketverkoop

Wat moet je weten

  • Koop een C-mine pas en geniet van 3 euro korting per voorstelling. Een C-mine pas koop je op voorhand en is geldig voor één jaar. Bij het bestellen van tickets kan je de korting bekomen door de unieke code op je C-mine pas online in te voeren.
  • Koop een ticket online via de agenda, ofwel aan de balie.
  • Wil je iemand verrassen? Met de C-mine voucher kies je vrij uit het volledige aanbod van C-mine met uitzondering van de voorstellingen die niet door C-mine geproduceerd worden. De cheque is 1 jaar geldig voor de activiteit van jouw keuze.
  • Meer info: tickets@genk.be of bel C-mine bezoekersonthaal: 089 65 44 90

 

Abonnementen

Kan je niet kiezen uit het aanbod? Geen zorgen, want wij hebben een selectie voor jou gemaakt! Met een abonnement ben je bovendien voordelig af, want je krijgt een mooie korting op de voorstellingen.

Ontdek onze abonnementen

 

Algemene voorwaarden


Heb je een ticket voor een voorstelling maar kan je niet komen? Aangekochte tickets worden niet terugbetaald, je kan je tickets wel omruilen voor een andere voorstelling, een andere datum of een C-mine voucher. De C-mine voucher wordt enkel gegeven bij eigen programmatie en niet bij 'te gast' voorstellingen.

Kan je niet naar een voorstelling of activiteit komen? Vraag dan een omruiling* naar nieuwe tickets of een C-mine voucher tijdig aan. Dit doe je ten laatste vóór 17 uur op de dag van de voorstelling/activiteit waar je niet aan kan deelnemen. Nadien is het niet meer mogelijk om je ticket nog om te ruilen. Neem hiervoor contact op met het bezoekersonthaal.

*Voorstellingen niet geproduceerd door C-mine

Een aantal voorstellingen worden niet door C-mine geproduceerd. Heb je een ticket voor zo'n voorstelling gekocht en kan je niet naar de voorstelling komen? Dan is er geen terugbetaling, omruiling of C-mine voucher mogelijk. Je herkent deze voorstellingen aan de vermelding 'te gast' voor de titel die je op het ticket kan terugvinden.

Als je een ticket aankoopt ga je automatisch ook akkoord met de algemene voorwaarden.

FAQ ticketverkoop


Q: Waarom moet ik een nieuwe C-mine pas kopen?

A: Een C-mine pas blijft slechts 1 jaar geldig. Wanneer je pas vervallen is, dien je een nieuwe te kopen.

Q: Kan ik nog mijn plaats kiezen?

A: Soms wel, soms niet. Dit is afhankelijk van voorstelling tot voorstelling. Bij een aantal voorstellingen reserveer je een vrije zitplaats. Bij andere voorstellingen kan je wel je plaats kiezen.

Q: Wat moet ik doen als ik op een specifieke plaats in de zaal moet/wil zitten?

A: Indien je een geldige medische reden hebt (geen trappen kunnen doen, slecht gehoor, knieproblemen,…)  kan de medewerker van de ticketcontrole je een plaats aan de zijkant voorzien. De verantwoordelijke aan de onthaalbalie kan je ook een specifieke rij aan de voor- of achterkant van de zaal bieden. Gelieve hiervoor op voorhand even contact op te nemen met het bezoekersonthaal: 089 65 44 90

Q: Waarom zijn sommige voorstellingen nu al uitverkocht?

A: Een aantal voorstellingen zijn uitgestelde voorstellingen uit het vorige seizoen. Vaak zijn deze voorstellingen omwille van de beperkte capaciteit nu al uitverkocht.

Q: Ik ben een rolstoelgebruiker en wil een ticket kopen.

A: We voorzien speciale plaatsen in de zaal voor rolstoelgebruikers. De begeleider krijgt een vrijkaart na vertoon van een geldige begeleiderspas of EDC-pas. Gelieve via e-mail contact op te nemen met tickets@genk.be.

Q: Ik heb nog geen C-mine pas. Hoe kan ik er één bestellen?

A: Je kan hier een C-mine pas bestellen. Het is niet meer mogelijk om je C-mine pas samen met je tickets te bestellen. De bedoeling is dat je de C-mine pas op voorhand koopt. Wanneer je nadien tickets koopt voor een voorstelling krijg je de mogelijkheid om de unieke code op je pas in te geven en geniet je van het prijsvoordeel. 

Q: Ik heb reeds een C-mine pas, waar vind ik mijn unieke code?

A: Bij aankoop van je C-mine pas kreeg je een e-mail van afzender: ‘C-mine - tickets@c-mine.be‘ met als onderwerp ‘Je reservatie bij C-mine - Print je tickets’.

Deze e-mail bevat een link: ‘download je e-tickets als pdf’. Via deze link kan je de pdf van je C-mine pas downloaden. Controleer eerst of je C-mine pas nog geldig is. De geldigheidsdatum staat op de pdf. Onder de QR-code staat een unieke code. Met deze code kan je tickets aan kortingsprijs bestellen. 

Q: Hoe bestel ik tickets met mijn C-mine pas code?

A: Ga naar C-mine.be/agenda en klik op ‘koop tickets’. Selecteer je ticket aan C-mine pas tarief en geef je code in ter validatie.

Q: Ik heb een C-mine voucher. Waar vind ik de unieke code van mijn voucher?

A: Bij je bestelling of bij het omzetten van je tickets in een voucher kreeg je een e-mail van afzender: ‘tickets@c-mine.be‘ met als onderwerp ‘Je reservatie bij C-mine - Print je tickets’.

Deze e-mail bevat een link: ‘download je e-tickets als pdf’. Via deze link kan je de pdf van je C-mine voucher downloaden. Op deze pdf onder de QR-code vind je de vouchercode. Je vindt eveneens de geldigheidsdatum op de pdf.

C-mine voucher


 

Q: Waar moet ik de vouchercode van mijn C-mine voucher ingeven?

A: Ga naar C-mine.be/agenda en klik op ‘koop tickets’. Selecteer het aantal tickets en klik op ‘volgende’. Controleer je bestelling in je winkelmand en klik op ‘volgende’. In dit scherm kies je bij 'Betaling en levering' voor je methode naar keuze. Klik op ‘Gebruik waardebon’ en geef je unieke code in.

 

betaling en levering

Q: Ik heb nog veel C-mine vouchers, hoe weet ik of hier nog waarde op staat?

A: Indien je al een deel van je voucher hebt opgebruikt en je wil weten welk het resterende bedrag op de bon is, dan kan je dat opvragen via mail aan tickets@genk.be . Gelieve je vouchercode op te geven in de mail.